מהו גרניק לשטיפה והאם אתם יכולים לשטוף באמצעות גרניק

תחום מכונות השטיפה הוא רחב מאוד ומשמש אותנו עבור מטרות שונות ומגוונות. ישנן מכונות שטיפה אשר יספקו לנו לחץ מים גבוה ויתאימו לשטיפת משטחים עמידים עם חומרים מאוד קשים לניקוי, כמו מוסכים למשל. ישנן אמנם מכונות שטיפה שתפקידן יהיה לנקות רצפות עדינות יותר אשר הלכלוכים עליהן יהיו עדינים וקלים לניקוי, כמו מכונות שטיפה בסופרים למשל. אז מהו גרניק לשטיפה ואילו מכונות שטיפה יתאימו לאילו רצפות? כל המידע הרלוונטי יוגש לכם פה בהמשך המאמר.

גרניק לשטיפה – איזו מכונה תתאים לאילו מטרות?


כפי שהסברנו קודם לכן, ישנן מכונות שטיפה אשר בנויות מלכתחילה בהתאמה למטרות שטיפה שונות, על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר ולהימנע מטעויות שונות חשוב מאוד לוודא כי אנחנו משתמשים במכונות השטיפה השונות בהתאמה למטרה שלשמה נועדו.

סוגי מטרות ניקוי שונות:

  • שטיפת רצפות עם לכלוך עדין – ישנן מכונות ניקיון המיועדות לריצוף עדין יותר והן משתמשות בטכניקות ניקוי שונות. אלו מכונות שלרוב נוכל לראות בסופרים או מרכזי קניות שונים. ברוב המקרים נראה מכונות שטיפה רכובות אותן מפעיל האדם היושב עליהן.
  • שטיפת רצפת מוסך – במוסך נעשה שימוש רב בחומרים מאוד קשים לניקוי כמו שמנים שונים ועוד וישנו צורך במכונת שטיפה הרבה יותר חזקה המשתמשת בלחץ מים גבוה הרבה יותר, ולכן יש דבר כזה שנקרא גרניק לשטיפת רכב. ישנן מכונות שטיפה המספקות לחץ מים גבוה מאוד המאפשר לנו לנקות משטחים עם חומרים מאוד קשים לניקוי.
  • שטיפת שבילי גישה לבתים או מבנים שונים – לא מעט שבילי גישה לבתים או למבנים שונים נוטים עם השנים לצבור לכלוך שלא יורד בעזרת צינור או קרצוף. באמצעות שימוש בגרניק ניתן יהיה להוריד שכבת לכלוך רצינית ולחשוף מחדש את צבע שביל הכניסה.
כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה חשוב לקחת בחשבון כאשר מתרגמים פטנט?
המאמר באדיבות GTS global בעולם ישנם מיליארדי פטנטים והמצאות שנשלחות בכל שעה אל מרכזי הפטנטים בכל רחבי...
קרא עוד »
אוג 28, 2019
מה העונש של גניבה ממעביד?
חשוב לדעת שעבירת הגניבה, כפי שהיא מוגדרת בחוק העונשין, זוהי עבירה חמורה אשר ניתן לשבת בגינה עד 3 שנות...
קרא עוד »
אוג 18, 2020
בחזרה לעתיד: עולם השכרת הרכב ישתלב עם הרכבים האוטונומיים?
העתיד הולך לכיוון של רכבים אוטונומיים, האם נוכל למצוא אותם בכל מקום, גם כשאנחנו נרצה לשכור רכב בארץ או...
קרא עוד »
דצמ 19, 2019