אלי רחמין נותן טיפים לתיקון תקלות במחשב

אלי רחמין

הנה בוקר חדש הגיע: התעוררתם בכיף, הכנתם קפה, אכלתם משהו קטן, ראיתם את השמש זורחת והנה אתם רוצים להתחיל לעבוד על המחשב. אבל לפתע אתם  מגלים משהו לא נחמד בכלל! פתאום אתם רואים הודעת שגיאה כלשהי על מסך המחשב, או אולי אתם נתקלים במסך שחור ואולי בשורה שיש בה מילים לא ברורות… כך אתם מבינים למרבה הפחד שהמחשב לא נדלק לא מגיב ופשוט שבק חיים, מספר אלי רחמין.

במקרים כאלה אתם תופסים את הראש ושואלים את עצמכם "איך זה קרה לי ולמה לא גיביתי את החומרים החשובים?!" אם המחשב שלכם מתחיל לקרוס או לגסוס: כדאי שתקראו לטכנאי מחשבים כמה שיותר מוקדם ותבדקו כיצד אפשר להציל את החומרים המחשב והאם ניתן לתקן אותו? 

אז רגע לפני שאתם מתקשרים בהיסטריה לטכנאי…

אלי רחמין נותן כמה טיפים לתיקון תקלות במחשב

נסו לכבות ולהדליק את המחשב – לעיתים הדלקה וכיבוי יכולה לעזור למחשב להתחיל מחדש ולבצע פעולות. נסו לעשות הפעלה למחשב ולהמתין להדלקה עם עדכונים שהמחשב זקוק להם. 

בעיות במערכת הפעלה – לעיתים יש בעיות במערכות הפעלה כמו למשל של ויינדוס וכולי. בדקו כיצד מטפלים בבעיות במערכת ההפעלה ונסו לטפל בתקלה תוך קבלת הדרכה נכונה מאיש מקצוע כמו אלי רחמין. יש מקרים בהם יש להסיר חומרה ולהתקין אותה מחדש. 

ניקוי – נקו את המחשב באמצעות מברשת יבשה ומטלית בתוספת חומר איכותי ובטוח לניקוי מחשבים. 

כמה יעלה לכם תיקון מקצועי אצל טכנאי מחשבים?

אלי רחמין מסביר שתיקון אצל טכנאי יכול להיות מעט יקר אבל הוא ישתלם הרבה יותר מרכישת מחשב חדש. ביקור טכנאי עלולות בדר כלל בין 200 ל300 שקלים לשעה ואפשר גם לשלוח או להגיע עם המחשב אל הטכנאי. אלי רחמין מספק תיקון מחשב במחיר נוח תוך התחשבות בצרכי הלקוח ודחיפות העבודה. בהצלחה! 

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כיול – מה זה אומר ואיפה עושים?
כיול היא פעולה שידועה כדיוק פריטים ואביזרים שמשמשים בני אדם למחקר, תעשייה, ייצור, הפעלת גופים...
קרא עוד »
אוק 08, 2020
חוקי לוגריתמים – כך תרצו ללמוד
יש לכם צורך ללמוד חוקי לוגריתמים ותהיו מעוניינים להיות בטוחים כי אתם עושים מסוגלים ללמוד את החומר...
קרא עוד »
פבר 26, 2022
הקראת ספרים עם תוכנה שמקריאה טקסט בעברית
למרבה הצער כיום יש לא מעט אנשים שסובלים מדיסלקציה, ובשל זאת לא נחשפים לעולם הרחב והמדהים שהספרים...
קרא עוד »
מאי 20, 2022