שיווק באינטרנט – היכן להשקיע את מירב התקציב והמאמצים שלנו?

אחד האתגרים הגדולים ביותר עבור בעל עסק המגיע לראשונה לפגישה עם חברת פרסום היא להחליט בסיום הפגישה איך כדאי להשקיע את הכסף והמשאבים שלו. עולם השיווק הדיגיטלי הינו מפותח וממשיך להתפתח בקצב מהיר. פלטפורמות חדשות לשיווק קמות והולכות, אינספור אתרים קמים בכל תחום והתחרות הולכת וגוברת. מכאן קמפיין הפרסום צריך להיות יותר ויותר ממותג ולעבוד בדרך כלל בצורה רחבה יותר על המותג. כלומר שאיננה רק ממוקדת לפרסום אלא גם תורמת למיתוג העסק. בחברת ג'נסיס תזכו לליווי צמוד החל משלבי האפיון הראשונים ולאחר פגישה אחת בלבד כבר תדעו בדיוק לאן פניכם מועדות. 

אפשרויות פרסום פופולריות כיום:

כאשר אתם באים לבחון היכן כדאי לשים את הכסף, הזמן והמשאבים שלכם כדי להביא לקוחות מהאינטרנט, לטפח את המותג שלכם ולהגדיל את החשיפה לעסק – אתם צריכים קודם כל לאפיין את העסק שלכם ואת קהל היעד שלכם. אפיון קהל היעד הוא בנייה מפורטת ומתוארת של הלקוח הממוצע שלכם: מגדר, גיל, אזור מגורים אפשרי, תחומי עניין, מהם הצרכים שלו שאתם יכולים לפתור ועוד. שיווק באינטרנט כולל עשרות אפשרויות פרסום טובות אבל יש כמה שהן הטובות ביותר והן מוצגות כאן:

  • קידום אורגני – טכניקת הפרסום המובילה כיום עוסקת בקידום אתרים במנועי החיפוש ובראשם גוגל. מטרת הקמפיין היא להביא את האתר לתוצאות הראשונות בגוגל לביטויי מפתח רלוונטיים בתחום העסק. מדובר בעשרות פרמטרים שצריך לדאוג להם ולכן חשוב לעבוד עם מקדם אתרים מקצועי או חברת פרסום מובילה ומנוסה בתחום.
  • פרסום ממומן – לגוגל יש טכניקת פרסום מובילה נוספת והיא מערכת הפרסום הממומן שלה גוגל אדס. באמצעות המערכת בעלי עסקים משלמים לגוגל כדי להופיע בתוצאות הראשונות כמודעות (לא תוצאות אורגניות) וכן להופיע באתרי שותפים בגוגל ברחבי הרשת. היתרון של הפרסום הממומן הוא בקבלת תוצאות מהירות במיוחד והחיסרון העיקרי הוא שברגע שתפסיקו להזרים כסף לקמפיין גם התנועה לאתר שלכם תיעצר.
  • רשתות חברתיות – אם בעבר הפרסום לעסקים היה פופולרי רק בפייסבוק הרי שכיום פייסבוק היא רק חלק מהתוכנית ויש רשתות חברתיות נוספות העשויות להיות רלוונטיות כמו אינסטגרם, טיקטוק, לינקדאין ואחרות.

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בחזרה לעתיד: עולם השכרת הרכב ישתלב עם הרכבים האוטונומיים?
העתיד הולך לכיוון של רכבים אוטונומיים, האם נוכל למצוא אותם בכל מקום, גם כשאנחנו נרצה לשכור רכב בארץ או...
קרא עוד »
דצמ 19, 2019
לאילו עסקים מתאים להקים מועדון לקוחות?
מועדוני לקוחות שימושיים לעסקים שרוצים ליצור תחושה של קהילה עם הלקוחות שלהם. מועדוני לקוחות מועילים...
קרא עוד »
אפר 20, 2023
אלי רחמין נותן טיפים לתיקון תקלות במחשב
הנה בוקר חדש הגיע: התעוררתם בכיף, הכנתם קפה, אכלתם משהו קטן, ראיתם את השמש זורחת והנה אתם רוצים להתחיל...
קרא עוד »
מאי 25, 2021