מיגון נגד ירי

מיגון נגד ירי

בשנים האחרונות היו תקריות ירי בגבולות המדינה בגבול עזה יהודה ושומרון והצפון. מרבית התושבים נוהגים להיכנס למבנים בעת הירי בין לממ"ד או מגונית או במקלט באם יש כזה וכל זה  כדי להימנע מפגיעה  של קליעים הנורים  לעבר הבתים באזור. הוראת פיקוד העורף וכוחות הביטחון ביישובים ברורות בכל המבנים חייבים לעשות מיגון נגד ירי.  לרוב בישראל, ירי מתקיים בעיקר ב:

  • אירועים ביטחוניים
  • פשיעה
  • שמחות אצל המגזר הערבי

מיגון נגד ירי

איפה צריך לעשות מיגון נגד ירי – או יותר נכון – חובה

  • דרך התנכלות תושבי יהודה ושומרון היא ירי וזריקת בקבוקי תבערה וסלעים/אבנים לעבר המכוניות הנעות על כבישי האזור. מספר לא קטן של מקרים הסתיים באבדות בנפש אבל היו מקרים שמיגון נגד ירי שהותקן במכונית עשה את העבודה ומנע את כניסת הקליעים לתוך המכונית וכך נמנעו אסונות כבדים בנפש.
  • מיגון נגד ירי נעשה גם למכוניות של תושבי אזורי הסיכון ושל כוחות הביטחון שמתוקף תפקידם חייבים לנוע על כבישי האזור לא אחת המיגון נגד ירי הוא זה שמנע אסונות כבדים בנפש. מיגון נגד ירי נעשה גם למבנים ציבוריים. בתי ספר, גנים, מוסדות כמו קופת חולים, מפעלים ועוד. מיגון זה יעזור למשתמשים במבנים הציבורים בעת הפגזה וירי וימנע פגיעות המוניות.
  • בישראל יש מספר משפחות פשע שנלחמות האחת בשנייה ולא פעם אנחנו עדים לירי של משפחת פשע אחת בבית חבר כנופיה יריבה. ברוב המקרים הפושע עצמו אינו נמצא בדירה ובני משפחתו הם אלה שסופגים את מטר היריות. כדי להגן על חפים מפשע מתקינים בעלי דירות אלו מיגון נגד ירי לדלתות וחלונות ובכך מבטיחים את שלום יושבי הבית. גם לא אחת נעשות פעולות חבלה במכוניות אנשי כנופיות הפשע. לאחרונה היו מספר מקרים בהם נפגעו בני משפחתו של הפושע בגלל מטען שהונח בתחתית המכונית ולא אחת יורים לעבר המכונית במטרה לפגוע בפושע אבל הנפגע הוא בן משפחה. לצורך הבטחת נוסעי הרכב מתקין ראש המשפחה מיגון נגד ירי.

התקנת מיגון נגד ירי רצוי שיעשה על ידי בעלי מקצוע בתחום. אפשר להיעזר באתרי האינטרנט כדי לבחור את בעל המקצוע הטוב ומקצועי ביותר.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איפה כדאי לקנות חומרי גלם למדפסות תלת מימד?
בכל הנוגע לקניית חומרי גלם למדפסות תלת מימד, ישנן מספר אפשרויות זמינות בהתאם למקום מגוריכם ולאילו...
קרא עוד »
מרץ 27, 2023
מקרן – דרך ייחודית לצפייה בתוכן
מה זה מקרן? מקרן הוא מכשיר שמקרין תמונות על מסך. מקרנים מופעלים בדרך כלל על סוללות, אך ניתן לחבר אותם...
קרא עוד »
אוג 30, 2022
קידום חנות וירטואלית
תחום השיווק ומכירה באמצעות הרשת תופס תאוצה מיום ליום. חנות וירטואלית מעשה באופן משמעותי את הדרך שלך...
קרא עוד »
אוק 03, 2022