מהם הכלים שיכולים לעזור למנהלי משאבי אנוש?

מנהלי משאבי אנוש יכולים ליהנות ממגוון כלים המייעלים את המשימות שלהם ומשפרים את היעילות. 

כלים אלה מאפשרים למנהלי משאבי אנוש לאסוף, לנתח ולהמחיש נתוני משאבי אנוש. הם עוזרים לזהות מגמות, למדוד מדדי ביצועים מרכזיים ולקבל החלטות מונעות נתונים הקשורות לגיוס, שימור, מעורבות ואסטרטגיית משאבי אנוש כוללת.

מה יכול להתאים לנו? 

מערכת מעקב אחר מועמדים (ATS): ATS מסייעת בניהול כל תהליך הגיוס, מפרסום משרות ועד מיון וגיוס מועמדים. זה מפשט את ניהול המועמדים, ניתוח קורות חיים, תזמון ראיונות ושיתוף פעולה בין חברי הצוות.

מערכת ניהול משאבי אנוש (HRMS): HRMS הוא כלי מקיף המשלב פונקציות שונות של משאבי אנוש, לרבות ניהול נתוני עובדים, שכר, ניהול הטבות, מעקב אחר זמן ונוכחות, ניהול ביצועים ועוד.

מערכת ניהול למידה (LMS): LMS שימושי עבור תוכניות הדרכה ופיתוח. זה מאפשר למנהלי משאבי אנוש ליצור, להעביר ולעקוב אחר קורסי הכשרת עובדים, הסמכות והערכות ביצועים.

תוכנה לניהול ביצועים: כלי זה מסייע בהגדרת יעדי ביצוע, ביצוע הערכות עובדים ומתן משוב רציף. זה מייעל את תהליך סקירת הביצועים ומקל על מעקב אחר ביצועים ויישור יעדים.

פלטפורמות למעורבות עובדים: פלטפורמות אלו עוזרות לשפר את שביעות הרצון והפרודוקטיביות של העובדים על ידי הקלת תקשורת, שיתוף פעולה, הכרה ומשוב בתוך הארגון. לעתים קרובות הם כוללים תכונות כגון סקרים, בדיקות דופק והכרה חברתית.

תוכנה לניהול תגמולים: כלים כאלה מסייעים בניהול תגמול עובדים, מבני שכר, בונוסים, תמריצים ותגמולים. הם מבטיחים הוגנות ושקיפות בהחלטות פיצויים ומפשטים את תהליכי תכנון הפיצויים.

להמשך קריאה אודות מערכת ניהול משאבי אנוש https://www.kopelreem.com/rekord/

כלי שיתוף פעולה ותקשורת: פלטפורמות כמו כלים לניהול פרויקטים, אינטראנטים ותוכנות תקשורת מאפשרות עבודת צוות יעילה, שיתוף מידע ושיתוף פעולה בין צוותי משאבי אנוש ועם מחלקות אחרות.

מידע  נוסף באתר קופל ראם

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הקידמה הטכנולוגית בשירותי הדפוס
הטכנולוגיה דוהרת בצעדי ענק קדימה, והיא מציעה לנו אפשריות שלא היינו חולמים עליהם בעבר. זה נכון לכל...
קרא עוד »
דצמ 18, 2018
חזייה רפואית לאחר ניתוח הגדלת חזה – כל היתרונות
במהלך התקופה שלאחר הניתוח הגוף שלכן יצטרך להחלים כדי לחזור לעצמו ולעבור החלמה ממושכת. כדי שההחלמה...
קרא עוד »
אפר 06, 2022
התייעלות אנרגטית
בשנים האחרונות אנחנו שומעים יותר ויותר את הביטוי "התייעלות אנרגטית". מדובר על ביטוי שאומנם שייך לתחום...
קרא עוד »
מרץ 26, 2019