קבלן בניין של פארק בבלי

ענף הבנייה הוא אחד מהענפים הצומחים ביותר בעולם ושוק העבודה שלו צפוי לצמוח בקצב של 4% בשנה ב-10 השנים הקרובות. במגזר הצומח במהירות זה, יש הזדמנויות עצומות לאנשים עם מיומנויות כמו נגרות, ריתוך, אינסטלציה והתקנת חשמל; כמו גם כאלה שיש להם ניסיון בעבודה עם מכונות כבדות או מכונות הדורשות מיומנויות מיוחדות כמו רתכים וחשמלאים.

קבלני בניין הם אנשים שעובדים באתרי בנייה. הם חייבים להיות מסוגלים לספק רמה גבוהה של איכות ובטיחות ללקוחותיהם.

קבלני בניין הם חלק חשוב מענף הבנייה והם ממלאים בו תפקיד בלתי נפרד. הם אחראים על עבודות הבנייה בפועל. הם צריכים להיות מסוגלים להקים את התשתית ולתחזק אותה. הקבלנים צריכים גם להיות מסוגלים לנהל את הפרויקטים שלהם בעצמם, וזו משימה קשה מאוד מכיוון שהם צריכים לעבוד עם הרבה אנשים וחברות שונות.

כיום קבלני בניין אחראים על לא מעט פרויקטים שונים ומדוברים שנעשו בשנים האחרונות אחד מהם הוא פארק בבלי.

פארק בבלי

פארק בבלי הינו פרויקט שנבנה בשכונת בבלי, אחת השכונות היפות והאהובות בתל אביב. השכונה מציעה חיי קהילה עשירה, בתי ספר וגנים מעולים, לצד סביבת מגורים נעימה ויפה. תוכלו לצאת לשייט בירקון או לרוץ בשעות הבוקר בפארק הירקון. ניתן להגיע בקלות לקניונים ועוד.

פארק בבלי מציע לדיירים שלו מגוון מתקנים מפנקים כגון: מכוני כושר, סאונה וספא, אבטחה של 24 /7 , פקידי קבלה בבניין, בריכת שחייה, ג’מבורי לילדים, מדשאות, שבילי אופניים, מלון לאורחי הילדים ועוד.

מדובר בפרויקט עוצר נשימה שמציע מספר דירות לקנייה: תוכלו לרכוש בפרויקט, דירה 3 חדרים, דירת 4 חדרים, דירה של 5 חדרים ואפילו דירה של 6 חדרים. הפרויקט מציע מספר דירות לדוגמה, שמהן תוכלו לבחור את עיצוב הדירה שלכם (מיקום הסלון והמטבח, מדרגות ועוד).

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ספירת מלאי והתממשקות עם מערכת ERP
שואפים לייעל את רמת הפרודוקטיביות של החברה שלכם ולעשות כל מה שרק ניתן על מנת להפוך אותה להרבה יותר...
קרא עוד »
אוג 25, 2021
מערכת לניתוב והפניית שיחות ומדוע היא משמעותית לעסק שלכם
"אתמול המתנתי למעלה מחצי שעה לנציג, התייאשתי וניתקתי.. אני שונא את החברה הזאת ורוצה לעבור לחברה אחרת..."...
קרא עוד »
מרץ 17, 2021
למה מכשיר הולוגרמה הוא אפקטיבי
היכולת של אדם ממוצע להתרכז בנאמר לו לא גבוה משבע דקות, כך נאמר ברבים מהמחקרים עליהם הסתמכו כל מי...
קרא עוד »
ינו 30, 2022