חימום תת רצפתי חשמלי

חימום תת רצפתי חשמלי

חימום תת רצפתי חשמלי

הבית שלכם מוכן לחורף? אחרי שבדקתם את תשתיות החשמל, אטמתם גגות ועיביתם בסיליקון את דפנות החלונות, נשאר לדאוג שיהיה לכם חם ברצפה. צניחת טמפרטורות בהיקפים של אירופה וצפון אמריקה היא עובדה מוגמרת בחורף הארצישראלי. בניגוד לדימוי שנוצר לה כמדינת שמש עם חמסינים, החורף בה קר, מאד קר. לחורף כזה יש להתכונן עם חימום תת רצפתי חשמלי. אם בעשורים קודמים רק למתי מעט הייתה תשתית זו, כיום היא ממש הכרחית בכל מקום בארץ בשביל לצלוח את החורף בשלום. מה יש בה כדי לשפר באופן חסר תקדים את שגרת ההתנהלות שלכם במבנה?

חימום רצפה ללא שטיחים

האפקט המרכזי של מערך חימום תת רצפתי חשמלי הוא חימום משטחי ריצוף גם אם אין עליהם בכלל שטיחים. משטחי אבן, קרמיקה, פורצלן, חרסינה ופרקטים נעשים חמים ללא עוררין. כעת אתם בוודאי שואלים את עצמכם "ומה אם הרצפה אינה נועדה לשינוי טמפרטורה בשל חומרי הייצור הרגישים שלה"? התשובה היא שהם לא באים במגע עם החום. צינורות הולכת החום מחוברים למצע הרצפה מתחת לבלטות או לכל סוג אחר של משטח.

חיבור תשתיות של קרוב לפעם בחיים

מרגע גמר חפירת הרצפה מחדש וחיבור צינורות חימום תת רצפתי, המבנה שלכם משדרג משמעותית את מעמדו. גם אם יושק בעתיד מערך חימום תת רצפתי חשמלי יותר משוכלל ממה שיש לכם, מדובר רק בהחלפת מכשירי הבקרה שנמצאים בגובה שלכם ולא מתחת למרצפות, ולכן אלו רק חיבורים ותו לא. תשתיות הצינורות החפורות יכולות להישאר אצלכם למשך שנים ועשורים ללא החלפה. חברת חימום תת רצפתי חשמלי תודיע לכם בהתאם לאינטנסיביות השימוש ושנות נוכחות המערכת במבנה מתי מומלץ להחליף את התשתיות.

הנאה צרופה מחוויית מגורים עוצמתית גם כשבחוץ קר וסוער

לא חשוב כמה רוח יש בחוץ, מהי עוצמת הגשמים או ירידת הברד והשלג, וכמה סגריר ומאפיר הוא הנוף תחת כיפת השמים, המבנה שלכם ישמש כשגרת מגורים עוצמתית שנותנת מענה אמיתי לאתגרי הסגריר. אתם צפויים ליהנות ממערך חימום תת רצפתי חשמלי מן המעלה הראשונה שייתן מענה לכל דרגת קור ויספק את החימום המשלים שאתם כל כך צריכים מתחת למרצפות שלכם.

100% בטיחות ועמידה בתקנים מערביים

המערכת מחוברת להארקה ועל כן מונעת התחשמלות. עוצמת החום שניתן להפיק ממנה מוגבלת כדי למנוע כוויות ופצעי חום מתחת לרגליים. למערכת מנגנון הגנה נגד קצר ונתק, אשר מציל אותה מלהישרף ואת הבית מנזקים ללוח החשמל. עם מערך חימום תת רצפתי חשמלי מסוג זה לא רק שתרגישו יותר טוב, אתם תהיה במצב הרבה יותר בטוח מאשר עם כל פתרון חימום אחר כמו רדיאטור, תנור ספירלה או מפזר חום בעל השפעה מקומית. בשונה מהם, כאן לא מדובר על מכשיר חשמלי מתבלה אלא על תשתית קבע שתישאר אתכם לשנים ארוכות ויפות.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מקרן – דרך ייחודית לצפייה בתוכן
מה זה מקרן? מקרן הוא מכשיר שמקרין תמונות על מסך. מקרנים מופעלים בדרך כלל על סוללות, אך ניתן לחבר אותם...
קרא עוד »
אוג 30, 2022
מצבר בנס ציונה עד הבית – יש דבר כזה!
מחפשים מצברים בנס ציונה? מצבר לרכב, הוא אחד מהפריטים היותר חשובים שקיימים ברכב. כאשר אנו רוצים לקבל...
קרא עוד »
ינו 28, 2020
יושב הרבה על המחשב? גם אם אתה לא גיימר… אתה צריך כיסא גיימרים
אנשים אשר יושבים הרבה על המחשב חשופים לבעיות בריאותיות הנגרמות עקב ישיבה לא נכונה ( ואין העובדים...
קרא עוד »
פבר 23, 2019