מיגון – כל הדרכים להרגיש בטוחים

מיגון

מיגון לכל

מיגון הוא שם כללי לכל אמצעי ההגנה בבית, בבית העסק, במבנה כלשהו, במכונית וכדומה. מיגון צריך להיעשות בחשיבה מוקדמת ובתכנון מושכל. אפשר למגן את הדלתות, את החלונות, את המכוניות, את הבתים הישנים, את הבתים החדשים, את הביתנים הקיימים, לחזק את השערים, למגן מטוסים, למגן את עצמכם. אומנם במצב רגיל אתם ודאי לא זקוקים להגנה אינטנסיבית, אלא אם כן אתם נרדפים על ידי העולם התחתון וחיים בפחד איום או חיים באזורי האש כמו עוטף עזה שחוטפים טילים בתדירות גבוהה שמשבשת את השגרה. כך או כך, מיגון יידרש במקרים ספציפיים יתר על המידה או במקרים שוטפים כשהחיים שלכם מנוהלים כמו המערב הפרוע ואתם נתונים יום יום בסכנה.

 

מיגון מבנים ותשתיות

מיגון מבנים ותשתיות הוא תחום אחד מסוים נגד ירי, נגד הדף, נגד סכנות פריצה אלימות. מיגון כזה ייעשה באמצעים כמו פלדה, טפט בליסטי, בטון. מיגון מכוניות הוא מיגון למי שנע בדרכים וכפוף לסכנת ירי, בין אם בגלל מצב ביטחוני ומתיחות ביטחונית בכבישים מסוכנים הידועים כקרובים לשטחי האויב, בין אם בגלל מצב פלילי כי הסתבכתם עם האנשים הלא נכונים ואתם חוששים שינסו להתנקש בחייכם.

מיגון מבנים כולל גם מיגון החלונות כך שהם יהיו משוריינים מפני פגיעות ירי. מיגון כזה מתאים גם לדלתות כדי שגם דרכן לא יחדרו קליעים מיותרים שיכולים לגרום לפציעה קשה או למוות.

 

ייעוץ מיגון בטוח

אם אתם זקוקים לייעוץ  בנושא מיגון זה הזמן לפנות לחברת ג.ג. מערכות מיגון. החברה תספק לכם את התשובות לכל השאלות, תייעץ לכם על המיגון המוצלח הכי טוב עבורכם לבית, למכונית, לביתני השמירה, לגופכם, לעסק שלכם ועוד. קחו בחשבון שחברת ג.ג. מערכות מיגון פועלת בהתאם לתקנים המחמירים ביותר הבין לאומיים, כך שאפשר לסמוך על החברה בעיניים עצומות. היא תוביל אתכם לכלל הפתרונות שאתם זקוקים להם כדי לישון בשקט בלילה, כדי לנוע בנחת בדרכים, כדי להצליח לתפקד באופן נורמטיבי במקסימום האפשרי מבחינת ההגנה שאתם זקוקים לה ביום ובלילה, 24 שעות ביממה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
היכן ניתן להשיג ציוד תקשורת מחודש
כמעט כל עסק כיום זקוק לציוד תקשורת. ישנם עסקים אשר זקוקים לציוד תקשורת בכמות משמעותית וישנם עסקים אשר...
קרא עוד »
יונ 08, 2020
מה לומדים בקורס פיתוח צד שרת?
צעירים וצעירות אשר מחפשים דרכים כיצד להשתלב בעולם ההייטק, יכולים למצוא הרבה מאוד קורסים ותחומי לימוד...
קרא עוד »
דצמ 06, 2021
לקשר על אותו אנקור – כמה זה מזיק?
כאשר אנו באים לבנות תמהיל קישורים לאתר מסוים אנו צריכים לתכנן היטב כיצד יראו הקישורים, מאיזה אנקורים...
קרא עוד »
פבר 27, 2022