בית חכם – כמה זה עולה והאם מומלץ?

מערכת בית חכם

המאמר בשיתוף Big Systems

הנושא של בית חכם הולך וצובר תאוצה. אנחנו מוצאים כי עם השנים שחולפות, הולך הדבר ומשתכלל וכיום, בבתים רבים כבר נהנים מהאפשרות לשלוט על כל הנעשה במתחם הבית. לא ירחק הזמן וכולנו ננהל את כל עניני הבית שלנו מתוך הסמארטפון. האם זה מומלץ כרגע? תלוי למי…

בית חכם זוהי מערכת מתקדמת המאפשרת לנו לשלוט על כל מכשירי החשמל ועל כל מה שמסונכרן עם המערכת של בית חכם. אם בתחילה, נראה היה כי מדובר בחלום שלא יוכל באמת להתגשם, הרי שכיום אנחנו עדים לכך כי רבים בוחרים דווקא במערכות אלו ומקפידים לרכוש אך ורק מוצרי חשמל מתקדמים אשר יוכלו להסתנכרן עם המערכת של בית חכם.

כמה זה עולה?

כאן אנחנו מגיעים לסוגיה של המחיר. כמה זה יעלה לנו בסופו של דבר.

אז כמובן שמערכת חכמה זה לא מוצר זול. אך כמו כל דבר וכמו כל המוצרים הדיגיטליים המתקדמים, גם מערכת בית חכם הופכת להיות יותר ויותר נגישה ואפשרית לכל כיס. כמו שבעבר מכשיר הטלפון היה מוצר מותרות, ואחר כך כאשר הגיעו מכשירי הטלפון הסלולאריים הם היו גם כן נחלתם של בעלי ההון והשלטון, הרי שמהר מאוד הבינו חברות התקשורת כי יש לפעול להורדת המחירים על מנת שניתן יהיה להרוויח יותר מהמונופול על התקשורת בעם. כיום אנחנו יודעים כי השיחות במכשירי הטלפון הסלולאריים הם כמעט חינם והעלויות הן מזעריות ממש עבור הלקוח.

ממש כמו עם מכשיר הטלפון הסלולאריים, כך גם צפוי להיות עם המערכות המציעות ניהול בית חכם.

האם זה מומלץ?

כאן ברור שהדבר תלוי בצרכים של כל אחד כמו גם בהרגלים. אנחנו גדלים בדור מפונק בו אנחנו רוצים שהכול ייעשה הכי מהר וללא טרחה מצדנו. מערכת בית חכם מאפשרת לנו בהחלט לשלוט על כל הנעשה עם הבית שלנו גם בלי להתאמץ. נדמה כי עם הזמן, ילמדו עוד ועוד אנשים כי אפשר ליהנות מהחיים בלי לזוז כמעט מהכיסא והם כן ימליצו על כך בחום.

בינתיים, מי שנהנה מהדבר, נהנה ממנו מאוד…

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שירותי אנטי וירוס מול חברה
אם אתם רוצים שירות אנטי וירוס ארגוני לחברה שלכם אבל לא יודעים מאיפה להתחיל המאמר הבא בשבילכם. תופעה...
קרא עוד »
יול 03, 2021
חיישן טמפרטורה לבקרה מלאה
הבקרה על הטמפרטורה חיונית לא רק לדיירי הבית, אלא גם למפעלי התעשייה הגדולים ולמחסנים. מוצרים שונים...
קרא עוד »
אפר 03, 2019
מרכזיות לעסקים
ישנן דרכים רבות להגיע ללקוחות שלך. אחת השיטות הנפוצות היא דרך הטלפון. עלות שיחת טלפון גבוהה והיא...
קרא עוד »
דצמ 01, 2022